Henter varer...

Aktuelle varer:
Hvete
Rug
Bygg
Havre
Spelt
Kamut
Skalldyr
Fisk
Bløtdyr
Egg
Melk
Peanøtter
Soya
Mandler
Hasselnøtter
Valnøtter
Cashewnøtter
Pekannøtter
Paranøtter
Pistasjnøtter
Makadamianøtter
Selleri
Sennep
Sesamfrø
Svoveldioksid og sulfitter
Lupin
Varesøk
Kaffe og tilbehør
Kaffeutstyr
Bakemasser
Bakeingredienser
Bakeutstyr
Konditorvarer
Sjokolade
Fett og margarin
Bakverk
Drikkevarer
Matvarer
Frukt og bær
Emballasje og engangsutstyr
Nyheter
Tema

Salg- og leveringsbetingelser for AS Pals

Dette dokumentet har til hensikt å tydeliggjøre arbeidsdelingen mellom kunde og Pals, slik at det oppnås høy kvalitet i varestrømmen. Dette dokumentet adresserer ikke kundespesifikke betingelser eller avtaler.

Bestilling

Betaling

Levering

Mottak

Priser

Reklamasjon

Reklamasjonsfrist

Hvis produktet har mangler som følge av transportskade, eller at leveransen ikke samsvarer med spesifikasjonene i kontrakten (volum, varenr., etc.), skal kunden reklamere innen tre virkedager etter mottatt vare. Hvis varen har andre mangler, som feil/dårlig kvalitet etc, skal kunden reklamere innen 30 dager etter at manglen ble oppdaget, men alltid innenfor produktets holdbarhetstid.

Melding om reklamasjon

For å sikre en korrekt og hurtig behandling av reklamasjoner, er det avgjørende at reklamasjonen inneholder fullstendig informasjon. Dokumentasjonen skal som et minimum inneholde:

Informasjonen fylles ut på reklamasjonsskjema, som ligger på Pals’ hjemmeside. Gå til Reklamere

Behandling av reklamasjoner

Vi etterstreber å behandle reklamasjonen innen tre virkedager etter at skjema er fylt ut. Dersom saken ikke lar seg løse innen tre virkedager, vil du bli informert om dette innen fristen.

Ved godkjent reklamasjon, vil varen bli erstattet så raskt som mulig. Dersom varen er kritisk og du ikke har tid til å vente til reklamasjonen er ferdigbehandlet ber vi deg kontakte kundeservice på telefon 66 77 06 00 eller via e-post kundeservice@pals.no

Retningslinjer for retur og krediteringer

Hvis feil oppdages, kontakt kundeservice, for å få korrigert ordren. Retur grunnet feil gjort hos Pals, det være seg feilplukk, kvalitetsavvik o.l, krediteres kunden så raskt som mulig.

All vareretur skal vurderes/godkjennes av AS Pals før evt. erstatning/kreditering innvilges. Varer som returneres uten forhåndsgodkjennelse, blir i utgangspunktet ikke kreditert.

Hvis du ønsker å bli kunde, fyll ut informasjonen på denne siden.

Brukernavn
Passord

Ta kontakt med kundeservice dersom du ikke har fått login-info.

Skriv e-postadressen knyttet til kontoen i feltet nedenfor så sender vi deg informasjon.